Communicatie

meer dan enkel woorden

Communicatie die aankomt bij de doelgroep

Communicatie vergt méér dan enkel woorden. Eigenlijk is helder communiceren net als verkeersstromen in goede banen leiden. De kunst is woorden te gebruiken die uw boodschap verduidelijken, helderder maken, begrijpelijk maken voor de ontvanger. Een boodschap die aankomt. Woorden zo combineren met beeld, dat de lezer betrokken raakt. Dan pas is communicatie effectief. Het creëren van zulke content is de kerncompetentie van Franc Coenen Publiciteit.

Hoeveel minuten lezen 'medium' lezers per dag

Gebruik LinkedIn in Nederland (miljoen)

Gemiddelde woordenschat

k

Content

Content creatie wordt steeds belangrijker als marketing instrument. Juist vanuit onze journalistieke achtergrond weten we content goed te verpakken, zodat de boodschap overkomt bij de lezer. We schrijven artikelen voor zowel interne- als externe media.

Persberichten

Media worden overstelpt met persberichten en content. Om aandacht te krijgen, is het cruciaal direct tot de kern van de boodschap te komen. Daarin ligt onze kracht.

g

Social media

Steeds meer informatie komt via social media bij de lezer c.q. kijker. Vanuit de content die we creëren zorgen we ook voor pakkende teksten en visuals voor gebruik op social media.

Interviews

Artikelen

Volgers LinkedIn

Koppen koffie

Recente opdrachten

Content marketing

Machinebouwer Mazak is een van de bedrijven die content marketing inzet in de vakbladen. Voor Mazak schrijven we user cases die in Metaal Magazine geplaatst worden. Content marketing is een triple win case: betere content voor de lezers, aandacht voor de fabrikant, goede redactionele vulling voor de uitgevers.

Magazines

Voor Borgerpark Media en Zuyd Hogeschool verzorgen we elk jaar de redactie van Alumni Zuyd Magazine, het alumniblad van de hogeschool; een carrière magazine voor jonge hbo’ers. We nemen zowel de redactionele invulling voor onze rekening als de productie van commerciële content waarmee werkgevers zich presenteren aan deze doelgroep van jonge professionals.

Freelance opdrachten

Voor meerdere opdrachtgevers schrijven we op freelance basis artikelen. Enkele van deze opdrachtgevers zijn Eisma Industriemedia; Vraag en Aanbod; Jaarbeurs Utrecht; Mikrocentrum; et cetera.

Eigen bladen

Samen met een partner maken we ook eigen vlakbladen, 3D Print magazine, het Jaarboek Verspanen (print), Solutions Magazine (print) en Made-in-Europe (digitaal). De content hierin draait om moderne productietechnologie, Industrie 4.0 en de digitalisering van de maakindustrie.

Content die gezien en gelezen wordt. Daar werken we elke dag aan.

Testimonials & Featured Clients

Aliquam vehicula nunc facilisis tincidunt feugiat. Pellentesque sed viverra nisi. Fusce et laoreet augue. Quisque pretium, felis at volutpat rhoncus, ligula lectus semper urna.

Jhon Smith, CEO @ Labib Digital Studio

Duis tristique pretium nunc, eget imperdiet tortor auctor et. Mauris porttitor mollis metus at sollicitudin. Etiam id bibendum ipsum. Proin molestie, velit eget euismod rhoncus.

Jhon Smith, CEO @ Labib Digital Studio

Fusce in sapien sit amet lectus iaculis porttitor ac at magna. Proin at lectus tincidunt ante dapibus rhoncus. Maecenas eget ornare ipsum. Sed quis consequat lorem.

Thomson Polan, CEO @ Caramal Digital Studio

Zullen we even bijpraten?